3 dagar kvar!!!

Sen blir det DALARNA!!!
Ska bli så skönt att få komma bort lite...Känner att jag verkligen behöver det!!!
Ska bli så skönt, Emelie följer med upp oxå..Men hon åker på söndag. Markus kommer oxå att vara med...<3

Idag är det lucia firande på dagis...Kitty ska vara pepparkaka och Aurora ska vara tärna...:D
Mina små gullungar...
Shit, jag har så sjukt mycket känslor i kroppen. Älskar mina barn så fruktnasvärt mycket. Skulle inte vilja byta bort dom mot alla världens diamanter!!!
Dom är dagens höjdpunkt och livets ljus!!!

Nu är det dags att vika lite tvätt så jag kan hänga ny. Ska ju börja packa vilken dag som helst!!!!:D:D:D

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åååh! Vad underbart! Jag längtar efter er! <3

2008-12-15 @ 12:35:17
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0