Ååååh

Snacka om att vakna underbart...
Både Kitty och Aurora låg i sängen.. Aurora ligger och klappar på mig, och viskar i mitt öra. -Mamma, kan vi gå upp och äta popcorn?
Haha, sötnöt...
Sen kommer jag till datorn och då har Catti skrivit jätte gulligt mess till mig på msn..TACK, Catti!!!
Känns så skönt att höra. Du betyder sjukt mycket för oss med.

Igår så va emelie barnvakt! Efter ett tag ringer hon då ville aurora prata med mig. Hon snyftar lite och jag frågar om hon saknar mamma? Hon svarar jag efter en stund kommer det hon ville berätta..- Mamma, det kommer blod!
Och så började hon gråta. Snacka hjärtat slog ett extra varv. Men emelie tog luren och berättade att det inte var så farligt, hon hade fått ett litet sår på fingret. Efter en stund är vi kom upp till Emelie igen så går Aurora runt och leker. Hon kommer in till köket där vi sitter och pratar. Hennes hår såg så konstigt ut, hon hade massa fläckar på ena sidan. Så jag bad henne komma till mig..
Då har hon gått för nära ett ljus som Emelie hade tänt så på ena sidan av huvet har hon bränt bort lite hår..
Snacka otursdag för henne...

Nu ska jag ta hand om mina små vilddjur!!!

Puss

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0