God Jul...

Bland det första Aurora säger när hon vaknar är att hon vill att pappa ska komma..Jag förklarade för henne att det inte går eftersom han är långt borta. Det köpte hon sen gick de närmsta timmarna åt att kolla in alla julklappar under granen...
Så jävla mysigt..Fram med maten och svulla gärnet...Den gillade jag..Hehe
Tomten kom och delade ut massa julklappar. Och han kände igen Aurora och sa att han vari6t hemma hos oss i Sthlm och lämnat ett stort paket till henne..Då blev hon ganska glad kan jag lova...Har fått så många fina bilder på mina älskade idag...Ett tag efter all julklapps öppning så började Aurora gråta och satt och ropade PAPPA!!! Det var så fruktansvärt hjärtskärade att se dom små röda ögonen med forsande tårar..jag skickade ett mess om att hon var ledsen och ville prata mmed honom, INGET SVAR...Han rinde inte upp...
Jag förstår inte hur man inte kan vilja säga god jul till sina barn...:(

Jag älskar iaf dom till djupet av mitt hjärta och kommer alltid att göra det...<3

Mer info om min dalaresa får ni när jag kommer hem.

GOD JUL!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Usch. Stackars små. :( Får hoppas att dom snart glömmer bort honom, det vore nog det bästa. :/

2008-12-25 @ 13:18:51
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: cathleen

alltså det skär i hjärtat att han inte ens ringer och säger god jul till sina barn. jag gråter med tanken på att hon faktiskt vill träffa honom och han bara skiter i. Tror att det är bäst för alla parter att hon faktiskt glömmer bort honom.. Får varje gång kommer hon tänka, pappa övergav oss



Älskar er av botten av mitt hjärta och jag önskar er all lycka i världen och en underbar jul <3

2008-12-26 @ 09:20:10
URL: http://primecats.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0