HEMMA!!!

Nu är vi äntligeen hemma..resan hem blev lååång..Aurora började morgonen med att spy, men framåt vi skulle åka så verkade hon pigg..Hon fick sova på tåget, hon sov säkert 1½ timme..Så när hon vaknade kom jordens spya över hela mig och Markus skor..Stackars lilla skrutta..HOn satt helt still hela resan och sa kanske max 20 ord..Det blev en ganksa lugn men jobbig resa..

Där uppe fick vi iaf massa julklappar, Som tur är har vi våran kära vän Patte som ska köra ner grejerna. Vi hade inte haft en chans att få med oss det på tåget.
Vad fick jag då??Jo av Sandra så fick jag alldeles underbara "armband" som man kan sätta fast i sängen...;P..Hehe
Får väl se om jag får användning för dom, jag är ju en sån oskuldsfull flicka..*host*
Av mamma fick jag en olivolja från italien, den var fruktnasvärt god. Och av markus fick jag en parfymask med en parfym av Paris Hilton...Den luktade gott som faaaan...:D
Och maarkus och Aurora hade shoppat en tröja till mig...Asball...hehe
Av brorsan fick jag fusk till viktnedgång..haha Kan ju verkligen behövas..Låg +13 kg innan jul, vill inte veta hur det är nu..haha

Ungarna fick JÄTTE mycket... Får nog inte plats att skriva allt här...Men det mesta var jätte bra grejer..Var väl bara jag som köpt massa skit..haha

Vi på fest hos Sandra oxå, jag hade så jsukt kul...Minns inte sist jag hade så skoj...TACK!!

Nu ska jag göra mig och Aurora klar..Vi ska ner till centrum och inhandla en present till Markus..Grabbhalvan fyllen år idag...;)...

Puss!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0