Iskallt

Efter att ha varit i min mammas varma och goa lägenhet kommer man hem till min kalla lägenhet..
Jag håller på att frysa arslet av mig..Aurora har gått hela morgonen och sagt att det är kallt..
Jag fattar inte att lägenheten kan vara så kall, jag har alla element på full effekt...:S

Idag ska barnen träffa sin far. Jag hoppas att det går bra. Han har inte träffat dom på snart 2 månader, och de senaste gångerna så har han bara hämtat Aurora. Nätt och jämt har han varit in och sagt hej till Kitty. Så Kitty har väl inte träffat han i längre än 5 minuter på 3-4 månader. Han har valt att han inte vill träffa mig så överlämnandet går genom barnens farmor. Jag hoppas att dom ser till barnens bästa och faktiskt bryr sig om hur barnen reagerar. Han ska tydligen ha dom några timmar imorgon oxå. Men det är skönt att han äntligen vill träffa dom. Jag hoppas bara att det är så att han vill träffa båda, så han inte tar båda för att få vara med Aurora. Han frågade om Aurora kunde få sova där men jag tycker inte om att han delar på barnen. Och han får ju ut mer av att vara med dom under dagarna när dom är vakna. Han har ju hittills bara visat intresse för att ha Aurora så jag kan itne tillåta att han bara har henne. Kitty behöver oxå sin pappa.

Nu ska jag plocka lite här. Vi firade lite jul med släkten från fars sida igår. Så det är fullt av papper och kartonger här.


Kommentarer:
Postat av: cathleen

Halllååå dags för uppdatering kanske???

2009-01-09 @ 19:21:02
URL: http://primecats.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0