Gjorde jag rätt??

Jag vet inte om jag gjorde rätt??!!Känns som om det sätts fler kilar mellan oss att någonsin kunna ha en relation.
Men samtidigt så frågar jag mig om jag ska ta denna skit. Och om jag ska låta barnen påverkas. Då är ju svaret ganska enkelt att komma fram till, men samtidigt så har jag itne för avsikt att "förstöra" för honom.
Och mitt val kommer att påverka honom. Hur ogärna jag än vill det. Och han sa ju faktiskt att han gjort sig av med mina saker. Ska jag bara finna mig i det oxå?Jag har ju fått ganska mycket skit och han har haft ett halvår på sig att ge mig dom, då är det kanske inte så konstigt att jag börjar ställa lite krav nu. För att inte tala om alla krav han ställt på mig och jag har levt upp till men aldrig fått något tillbaka.
Jag känner mig som en hemst människa vissa stunder men jag måste intala mig själv att det inte funnits nåt annat att göra. Eller jag vet ju egentligen att det inte funnits nåt annat att göra.

Markus har lånat mig 500 så att jag kan köpa lite julsaker iaf. Så lite julmys kommer vi att få fast T gjort sig av med allt mitt.. Så nu har jag itne lika mycket ångest över att flickorna inte kommer att få en julig jul. Ska ner och kika på saker idag. :)
Ska bara ringa Patte och se om han hänger på. Eller om han ska ligga hemma och mysa me sin gulle...;)
Sen blir det bak med barnen, gjorde det igår och dom tyckte det var hur kul som helst...Så det första Aurora sa imorse var att hon, bjabja och kitty ville baka äppelkaka..;) Sötnötar!!
Dags att lyfta på arslet och dammsuga.:S

Kommentarer:
Postat av: Benita

Hittade du något julpynt??

Du borde åka till Eurostore, billigt som fan men du kanske har kollat i posten =)

2008-11-11 @ 22:46:29
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0