Jaha

Mr T kom och lämnade Aurora idag. Men hämtade inte Kitty. Han har verkligen varken tid för henne. Jag kan för allt i världen inte förstå honom.
Jag borde inte bli förvånad men jag blir det ändå.
Han talade även om för mig att han gjort sig av med mina saker. Det var det dummaste han kunnat gjort. Han påstår att han gjort det för att jag hörde av mig och ville ha dom. Tror han på fullaste allvar att jag hade tänkt ta hänsyn till hans villkor när han inte ens kan ta hänsyn till sina barn.
Men det här kommer inte att vara mellan oss längre. Jag kommer att ringa polisen imorgon. Han har ingen rätt att göra sig av med mina saker.
Är helt tom i kroppen just nu. Vet inte varför, borde ha mycket känslor i kroppen men det finns ingenting. Eller jo, kärleken till mina prinsessor.
Aurora satt i mitt knä över en halv timme idag och bara kramade om mig. Hon hade saknat mig sa hon. Till och från grät hon till, vet inte vad det berodde på. Hon mådde kanske dåligt över att jag va ledsen när jag kom in efter att T hade gått. Men det var helt underbart att få närhet från henne. Och Kitty har varit på så underbart humör.
Nu sover dom så jag ska passa på att röja lite här. Dom kommer ju och börjar bygga på köket imorgon. :D

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0