Mys!!!

Vad har hänt denna dag då??
Jo, flickorna va hemma från dagis så vi ahr myst hela dagen. Jag och Aurora gick på möte imorse och hade lite ensam tid efter det. Gick en sväng i centrum och köpte en jätte söt tomte klänning till henne. Den har hon haft på sig sen vi kom hem typ. Så jag var ju tvungen att gå ner till centrum nu på kvällen och köpa en till Kitty oxå. Dom hade samma storlek...:P
Kitty börjar bli riktigt stor nu...Hehe
Markus lagade mat till oss idag. Det va mumsigt, men jag fick inte i mig så mycket. Och då är nåt fel för jag äter som en häst i vanliga fall...

Längtar så sjukt till julen. Ska ju hem till mamma och mysa. Kommer att bli riktigt bra. Känner att jag verkligen behöver komma iväg lite. Tror att flickorna skulle behöva det oxå, Aurora säger att hon saknar mormor. :)
För nån vecka sen när Aurora inte fick göra som hon ville och jag sa till henne så blev hon sur och sa att hon skulle flytta, så jag frågade vart hon skulle flytta då svarade hon -Till mormor!
Gulleskrutt...:)

Nu e de dags att sova...

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Det är ju jag som är mormor! :P Haha. :P

2008-11-28 @ 07:29:57
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0