Nytt!!!

Målaren kom nu på morgonen..:)...
Dom ska ju måla i köket, så visade det sig att dom ska byta tapeter i hallen..:D
Och så gick vi in i köket, då sa han att dom fixar nya tapeter där oxå...:)
Kommer nog att sakna Auroras fina mästerverk lite. Hon har ju gjort en målning på väggen.Men det blir skönt att få nytt..
Får väl se hur de blir...Ska jag välja tapeter igen...Jag som har sån beslutsångest, men det lär väl bli nåt liknande dom jag redan hade...
Snart är det äntligen klart här. Kan man börja leva som normalt folk igen. Ska bli skönt att få ordning på allt här hemma. och röja undan. Nu ska jag väl fixa mig lite, ska följa med Vase och emelie ner till centrum..Orkar egentligen itne, skulle behövt sova men allt från kök och hall ligger i mitt vardagsrum nu, känns inte som att man vill vara hemma och se det heller...

puss

Kommentarer:
Postat av: catti

kan du upptadera din blogg oftare tack

2008-11-21 @ 06:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0