Så sjuk!

Är så grymt sjuk. Har ingen ork till nåt och det blev ju inte bättre av att T kom och hämtade Aurora. Kitty blev helt förstörd. Hon ville oxå vara med sin pappa. jag är så sjukt besviken på honom. Springer runt och tror att han är så jävla tuff och cool. Men hur tufft är det att inte ens kunna ta hand om 2 barn? Dessutom sina egna barn. Nej fy f*n för ansvarslösa idioter. Det ska bli så fruktnasvärt skönt när han väl åkt och är ute ur bilden.
Jag hoppas på att jag fortfarande kommer att ha den fina kontakt jag har med hans familj, det är inte dom som beter sig illa och jag klandrar ingen av dom för det han gör.

Skulle ju ha gått på Neeas bröllopsfest imorgon. Tror inte att jag kommer orka gå. Hade planerat att bara vila idag och sova ut riktigt inatt och vila hela dagen imorgon, men eftersom jag har ett barn hemma nu så blir det inte mycket vila. Antar att han kommer och "byter" barn imorgon. Så jag får se om orken finns. Hade så gärna varit med. :(

Ikväll kommer mina kära storebror hit oxå. Ska bli skönt.

Kommentarer:
Postat av: johanna

Tråkigt att det ska bli så när man går isär, jag hoppas du får en skön helg annars! var rädd om dig och dina fina barn! Hälsa Chuck.. Kram kram

2008-11-08 @ 00:41:06
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0