Så var vi där igen!

Skickade ett mess till T igår och frågade om när han skulle hämta barnen. Han svarade idag att han hämtar Aurora kl 15 imorgon.
Vet han ens om att han är en 2 barnsfar?? Han har 2 små underbara prinsessor som han väljer bort. Jag undrar vad som får honom att INTE vilja vara med sina barn. Han säger att han inte har tid. Och att han inte har råd att ta ledigt för att vara med dom. Men han hade både tid och råd att åka till thailand med sin nya flickvän, han har dessutom råd och tid att ta ledigt för att spendera dagar med henne, och till att följa med henne till ställen. Men när finns det tid och pengar till att göra nåt med sina barn?
Tyvärr så finns inte den tiden. Och inte ens pengarna till att hjälpa till att köpa kläder till sina barn. Undra vad Kitty fick i 1 årspresent av honom. Har inte hört nåt om en sån.
Usch och fy vad jag är bitter på den människa jag skaffade barn med. Nu håller jag med om vad han sa när vi separerade. Att barnen behöver sin pappa, men nu vill han inte vara deras pappa. Eller så vill han det bara det att han väljer att inte vara det.
Stackars jävel när han vaknar upp och upptäcker vad han utsatt dom för.

Inatt kröp båda mina små älsklingar upp i min säng. Så jag har kramats med dom halva natten. Det är sånt som gör att man vill vakna upp för att åter ta dom i famnen, ge dom en puss och säga hur mycket man älskar dom!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Den jäävla idioten! Jag bli så arg! Fattar inte hur man kan välja bort dom små sötnosarna! :/

2008-11-06 @ 15:40:16
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: johanna

det låter ju helt sjukt att man väljer att resa med sin nya och fjanta runt med henne istället för att vara med sina barn, seriöst. Hoppas han vaknar upp SNART, innan dem förstår vad han faktiskt gör.. om dem inte redan gör det. Tur att dem har dig!

2008-11-08 @ 00:43:59
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0