Styrka...

Känns lite som om jag hittat tillbaka lite styrka....Och ork..HAr flera dagar irad bakat emd barnen...
Igår blev det en grön sockerkaka, det tyckte dom var roligt..Och så får dom turas om att vispa smeten..Mycket uppskattat!!:D

Igår när jag gick och la mig började det klia lite på ryggen, helt plötsligt hade jag nässelutslag över HELA kroppen..
Det kliades så jag ahde kunnat börja gråta. Har inte en aning om vart dom kommer ifrån. Så jag fick ta en tablett mot det och så till slut gav det med sig så somnade jag. Men jag är helt såsig i huvudet idag.. Blir det av tabletterna.

Igår kväll så kom Jocke och en kille som hette jimmy hit och träffade Diesel, dom tyckte att det kändes gasnka bra så nu ska dom ha honom på prov i 2 veckor.
Ska bli ganska skönt att inte ha honom här, men jag måste erkänna att det kommer bli tomt och att jag kommer att sakna honom. Även fast att han igår gjorde allt som han inte ska. Han rymde när vi skulle gå till dagis med barnen, och vi var ju lagom stressade innan han stack. så tog det tid, sen när vi kom hem så åt vi lunch, efter det upptäckte vi att han varit i min säng, jag bäddade rent i förrgår. Fick lov att göra om det igår eftersom hunden var ju toklerig när han hoppat runt i min och kittys säng...NÄr vi kom hem efter centrum hade han lyckats få tag på soppåsen som låg utspridd överallt...
Men han är mysig ibland iaf...:P

Nu ska jag plocka lite sen ska jag bara slappa tills Patte ringer...

Puss och mys!!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0