Surt!!!

Jag är ledsen att jag itne skrivit så mycket senaste tiden..
Har legat i influensa i typ 3 veckor...:S...Men nu börjar det bli bättre...

Har hänt en hel del..
Skickade ett mess till mina barns far för att höra om FLICKORNAS saker. Kläder och leksaker.
Fick tillbaka ett mess av honom om att deras leksaker har han slängt och kläderna bär andra barn som behöver dom mer. Hur i hela helvete kan han anse att andra barn behöver våra barns kläder mer??Och hur kan han ens ha hjärta att göra sig av med deras saker?
Till historien hör ju oxå att det var inte ETT enda stav fel i hans långa mess, vilket betyder att han inte själv skrivit det. Han stavar itne ens sitt eget namn rätt. Man kan ju "verka" fördomsfull om man antar att det är han flickvän som skrivit det. Fruktnasvärt skrattretande!! Hur kan man som flickvän tillåta att han beter sig så mot sina barn?
Sjukt!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med pojkvännen...:D

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hej bejb.

Ja, men även om jag hittar tag i en traderabiljett, måste jag skaka fram 100 spän för att ta mig till Borlänge eller Falun. Så det är bara att hålla tummarna för att pengarna kommer på fredag, annars blir jag galet arg! :(

2008-11-27 @ 00:05:54
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0