VM i ilska!!

Fy f*n, är så jävla trött på det manliga släktet nu.
Fick ett mess av T idag där han skrev att han lämnar Aurora imorgon förmiddag. Jag ifrågasatte via sms om kitty inte ska få nån tid med honom. Inget svar!!INTE förvånad. Så nu har jag bestämt mig. Om han itne har ställt iordning mina grejer tills imorgon så jag kan hämta dom ringer jag polisen, det går under egenmäktigt förfarande alternativt stöld. Jag ahr frågat om mina saker över ett halvår nu och han ger mig dom inte. Tycker så sjukt synd om Kitty. Hon måste ju känna sig så fruktansvärt åsidosatt. En pappa som inte vill träffa henne. Men som gång efter gång kommer och hämtar hennes storasyster.
När han hämtade Aurora igår så höll han iaf Kitty en stund, hon klamrade sig fast i honom och bara skrek och grät när han lämnade över henne. Hur kan man som förälder välja bort ett av sina 2 barn? Han har 2 underbara döttrar inte 1.
Ringde han nyss och när han svarade och hörde att det var jag så frågade han varför jag ringer honom sen la han på. Om det är den stilen han vill ha så ska jag bjuda till. Jag kan oxå bete mig som ett svin! Jag kan vara 1000 gånger värre.
Och den här gången har jag allt på min sida.
Jag är så arg att jag bara skakar nu.
Förstår han inte vad han utsätter barnen för, Kitty kommer ju att vara avundsjuk coh arg på Aurora för att han väljer henne i första hand. Nej, jag får f*n vara tacksam över att han försvinner från landet. Så att mina barn slipper denna ovisshet, dom förstår mer än man tror. Tyvärr!!!

Jag ska älska dom till djupet av mitt hjärta resten av mitt liv, och aldrig låta nån komma emellan oss!!!<3

Kommentarer:
Postat av: Sandra

På honom bara. Han förtjänar all skit han kan få.

Du klarar dig galet mycket bättre utan honom, så även barnen!

<3

2008-11-08 @ 20:36:31
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0