Helgen dårå!!

Fredag minns jag inte ens vad jag gjorde. Har legat med såna sjuka smärtor i magen!
Va helt konstig i huvet. Frågade samma saker typ 1000 ggr. Sen när jag skulle lägga barnen och hade gjort iordning en flaksa til Kitty kollade MArkus på mig och frågade -Vad är det med dig? Du är ju helt snurrig. Ska du inte skaka flaskan först?
Då upptäckte jag att jag hade glömt att skaka nappflaskan så vällingpulvret låg uppepå. Snacka virrig i pallet!

Igår (lördag) så åkte Kitty till sin pappa. Aurora skulle egentligen åka dit imorgon men Kitty saknar henne så hon fick åka dit idag.
Så igårkväll hade vi lördagsmys. Aurora är så underbar! Blev lite popcorn och godis! Mums..:)
Så fick Aurora sova inne i min säng inatt. Var så underbart mysigt att ligga och kramas med henne.

Imorse blev det sovmorgon till 08,30. Så jag gick upp och bakade lite bröd så vi kunde äta nybakat bröd till frukost!! Gjorde Auroras bröd format som ett hjärta. Det uppskattades kan jag lova..:)
Sen ringde farmor och frågade när hon kunde hämta min lilla älskling. Och eftersom Kitty saknar Aurora och Aurora saknar Kitty tänkte jag att det är väl bäst att dom åker så fort som möjligt.
Aurora sprang runt igår och letade efter Kitty. Jag försökte förklara vart KItty var men hon ville ändå gå och leta efter henne. Så sista titten i soffan gjorde vi typ 22,15. Aurora kunde inte riktigt somna utan Kitty...
Jag tror aldrig att KItty har sovit borta när Aurora har varit hemma.
Folk har ju en förmåga att hämta bara Aurora och ta med henne. Men nu var det Auroras tur att vara hemma med mamma..:)

Så nu ska jag försöka hitta på nåt till kvällen så jag kan gå och sova och imorgon väntar jobbet. Sen kommer min minsta illa älskling hem. Aurora kommer inte förrns på fredag!! Kommer att sakna ihjäl mig..

Puss och mys till er!!!;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0