Helt död

Shit och pommes... Jag är helt döööd... Har nog aldrig varit tröttare i hela mitt liv...
Fast jag sovit bra inatt är jag sjukt trött..

Idag har jag städat, sen har jag varit ute med barnen i lekparken. Trodde att jag skulle bli piggare av att vara ute i friska luften.. Men icke!!

Barnen verkar trivas riktigt bra i sitt nya rum. Kitty vaknar till och gnäller lite sen somnar hon om igen. På egen hand..
Jag vaknar ju även fast jag ligger i ett annat rum men dom är mycket nöjdare när dom vaknar nu! Så det verkar som om dom mår bättre av det iaf, och det är det som är huvudsaken.

Deras far har sagt att han ska börja träffa dom igen nu. Jag hoppas att han menar det den här gången.
Så på lördag ska Kitty dit. Aurora ska vara kvar här hemma. Äntligen ska jag få lite ensamtid med henne. Kitty kommer hem igen på måndan, och då ska Aurora åka dit. Men jag har sagt att om Kitty blir för gnällig kan vi försöka med att Aurora får komma dit. Jag vet ju hur gnällig Kitty är när Aurora är borta härifrån, så jag tror att det kan bli bra.
Hon känner ju liksom inte sin egen pappa, och det kan nog bli ganksa tomt utan både storasyster och mamma då.
Men men, jag hoppas att det blir bra. Skulle vara skönt om dom får en relation till honom.

Nu ska jag gosa lite med Aurora, sen ska jag väcka Kitty!!!

Take care!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Fasiken så härligt att dom gillar sitt nya rum! Dom behövde kanske bryta sig loss lite från sin kära mor. ;)



Hoppas verkligen att Hövding Kukhuvud menar det han säger denna gång.. Att han verkligen fattar att ungarna behöver sin far.. Jag håller tummarna!

2009-04-13 @ 17:21:51
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Benita

I want some update ;)



Miss you all, love and kisses

2009-04-18 @ 09:44:18
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0