Hon är HEMMA!!!

Fy fan vilken kärlekskram jag fick när hon klev av bussen!!!
Jag kan med 100% säga att hon har saknat mig förbannat mycket!!!:D
Och hon hade så mycket att berätta, dom hade varit på fjärilsmuseet och haft picknick i skogen.
Så berättade hon om pappas busiga katter som han skaffat! Jag är glad att hon verkar ha haft det bra.
Även om vissa saker hon sagt under dagen får mig att fundera över hon mår.

Kitty sov när vi kom till dagis för att hämta henne. När hon fick syn på Aurora blev hon helt till sig och sprang fram till henne och när dom omfamnade varann brast KItty ut i gråt. Det lät och verkade som glädjegråt. Blev själv tårögd när jag såg dom. <3

Har varit ute i lekparken hela dagen. Nu har vi gått in för att tvätta av barnen, ska strax röra oss ner till centrum för att äta på Auroras favorit restaurang!!:)

Ha en trevlig kväll nu. Det ska jag ha!!!

Kommentarer:
Postat av: mikaela

helt sjukt va tomt det är när ungarna är borta. Så lugn man blir när de kommer hem! när kommer ni uppåt!? kram

2009-04-26 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0