Känslor

Just nu är känslorna upp och ner... Jag vet varken ut eller in.. Kan nån hjälpa mig? Komma med några vettiga svar..
Tankarna bara går runt och jag själv kan inte komma fram till något smart.
Var nyss och solade med grannarna. Var skönt att få komma bort en stund. Men när man ligger där i värmen och njuter så sätter tankeverksamheten igång. 20 minuters total in och utvändning av hjärnan.
Känns som om jag är påväg att bryta ihop. Jag vet väl egentligen vad som vore bäst att göra men det tar emot att ta stegen.
Att man kan bli så jävla påverkad av allt.
Nu är jag kanske känsligare för att barnen är borta och att jag samtidigt har den "underbara kvinnoveckan".

Saknar barnen så det gör ont.
Ska strax hoppa in i en dusch! Där ska jag gråta. För där varken ser eller hör nån mig! Där kan jag vara mig själv!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Men vännen! Finns alltid här för dig! <3

2009-04-19 @ 22:41:55
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag vet att du och jag inte har någon bra kontakt sådär, men du ska veta att du alltid kan ringa mig om du mår piss, jag lovar.Puss

2009-04-20 @ 13:08:35
URL: http://josefineolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbara vännen...Usch så du mår, det är verkligen inte rättvist att DU (om någon) ska behöva må så här. Jag skulle gärna ta din "skit" på mina axlar om jag bara kunde. Du INTE värd detta. Och du...även om du och jag är relativt "nya" vänner, så vill jag att du ska veta EN ganska viktig sak...Jag finns oxå här för dig...come rain or shine. Ge dina vackra små (skydds)änglar en liten kram från mig, även om dom inte känner mig. Ett barn kan ju som sagt ALDRIG få för mycket kramar,vänlighet,värme,kärlek och förståelse...som ifrån en MOR...Tänk på det.

2009-04-20 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0