Nej, det är ingen vanlig dag

För det är Auroras födelsedag. HURRA HURRA HURRA!
Idag fyller min älskade prinsessa 3 år.. Tiden går så sjukt fort.
Inatt vid kl 00,05 låg jag och tänkte tillbaka 3 år. Jag sa att hon fick komma när hon ville bara hon inte kom den 1 april.
Kl 00,10 in på den 1 april började värkarna komma. Det ända jag kunde tänka var -Hur i helvete ska jag kunna knipa i 24 timmar?
Jag kunde iaf vänta 16 timmar sen låg hon på mitt bröst!!!Och hon var det vackraste i hela världen..Den kärlek jag kände/känner för henne är obeskrivlig..

Idag blir det smörgåstårta. Lite fika med de närmaste. På lördag är det barnkalas och på söndag har vi lite kalas för släkt..
Så det blir mycket gotter ätande nu i veckan..:).
Och det skönaste av allt rä att jag har mina nära och kära hos mig.

Vaknade i morse med nackspärr igen..:(...Fattar inte vad som är fel. Men nu har jag morfin i kroppen och mamma har smörjt mig med nån gel så det känns bättre nu iaf.,..

Nu ska jag plocka lite..ser ut som ett bomb nedslag här..

Puss på er alla.

Kommentarer:
Postat av: Tiilii

Åh Grattis till stora Aurora =)Kram /Nellie

2009-04-01 @ 10:02:26
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0