Oj oj oj

Idag finns mina tankar hos en väldigt nära vän..
Jag lider med dig!!! Finns vid din sida om du vill ha mitt stöd!! Älskar dig vännen!!!


Igår hade vi ju kalas för Aurora, kan lova att hon var riktigt nöjd..
Hon fick en cykelhjälm och massa fina kläder. En cykel och en docksäng. En prinsesskrona och en cykelflagga.
Det mesta va ju i prinsesstema. Hon fick även en jätte söt nalle av sin farfar som hade prinsesskrona och nån söt kjol..:)
Smörgåstårtan blev inte så god så nu måste jag ju göra om den på söndag igen. Tycker inte om att misslyckas emd något som jag VET är gott...haha
Strax ska vi ut och leka med barnen. det är ju dunderväder idag. Lite för varmt tycker jag...

Tack och hej kära vänner!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0