Underbart!!!

Så har jag haft 2 fartfyllda veckor... Kitty har ju haft halsfluss och varit sjuk. Sandra kom ner och det har ju itne varit direkt bra med henne. Ett par vändor in till sjukhuset.. Har fått pysslat och tagit hand om henne.
Aurora hr fyllt år och nu har hon blivit sjuk. Va till läkaren igår och då visade det sig att hon har halsfluss..
Imorse åkte min älskade vän Sandra. Jag kan lova att jag saknar henne.
Det har varit 2 underbara veckor och jag vill att hon snart kommer tillbaka..
Hon sparkade mig i arslet att rensa och möblera om hela lägenheten. Så nu är barnen inflyttade i "lekrummet", och hittills har det gått bra. Aurora älskar sitt nya rum. Dom har sovit där i 2 nätter nu..:)

Vi har även planerat in en kryssning i maj. Så den 8 maj drar vi iväg..:D
Längtar så sjukt mycket tills dess..Jag hoppas bara att det finns nån som kan ha mina små prinsessor då..
Ska fråga deras farmor.

Nu ska jag gå och väcka Kitty, hon somnade nyss så nu har hon sovit i 10 minuter.

<3

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hej Kelly!!



Söta små busungar du har.. :) hoppas allt är bra med dig.. det var ju ett bra tag sedan man såg dig.



Ta hand om er! kram Jenny Spännar

2009-04-10 @ 16:36:02
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0