Vilken underbar dag!!!

Gårdagen var nog en av de bästa i mitt liv..
Vaknade kl 06,10 med jordens bakfylla..Låg i sängen och vred och vände på mig till kl 08,20. Då var det dags att kliva upp. Barnen kom kl 08,30. Dom var super glada att se mig. Så vi gick in och kramades lite! Men 2 små otåliga barn ville ut. eftersom bakfyllan va ett faktum så drog vi på oss kläder och gick ut.
Aurora började med att cykla och hon visade sig ha blivit riktigt duktig på det. Efteyr en stund gick vi till lekparken och där satt vi. Solen lyste och barnen skrattade. Efter ett tag kommer en av de kära grannarna ut med en liten påskpresent till oss. Hon hade kollat på oss genom fönstret och såg att vi var jätte pigga. Så hon kom ut med en karta alvedon forte..;) TACK, Anna!
Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner till centrum. Vi tog vårt pick och pack och gick ner. Va i centrum en stund och inhandlade det som behövs för en påsk lunch!
Sen på vägen hem stannade vi vid lekparken i centrum. Vi gungade och klättrade i klätterställningen. kl 12 öppnade tivolit och vi gick dit så Aurora och Kitty fick åka lite karusell. Lyckan var total kan jag lova!
När vi var klara där gick vi hem och grannarna frågade om vi skulle grilla med dom under kvällen. Självklart!!
Så det blev en heldag ute. Barnen skötte sig exemplariskt. Och det skönaste av allt var att Aurora kom till mig och tackade för dagen. Hon hade haft en bra dag sa hon!
Just nu älskar jag livet och ser fram emot denna dag!
Ska ner till tivolit igen.

Nu ska jag gå och kolla barnen. Doms itter och äter gröt!!:)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Fy fan vad härligt! Du anar inte hur mycket jag skulle vilja vara där! Saknar er så det gör ont!

Ge barnen världens bamsekram från mig och säg att jag älskar dom!

Älskar dig med min vän! <3

2009-04-12 @ 09:43:23
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken underbart mysig dag ni hade! :)

2009-04-12 @ 11:13:17
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0