YES!!!

Imorgon kommer min älskade ängel hem.. Fan jag har saknat henne så jag har deppat ihop totalt dessa dagar.
Men imorgon kommer hon och satan vad vi ska mysa i helgen..Tyvärr ska vi iväg och storhandla på lördag så då får hon vara hemma, men sen ska vi grilla och massa mys..:D

Har fått tummen ur arslet och fixat mig ett leg...:)...Så nu kan jag skaffa mig ett ute liv igen..Hehe...

Har börjat att promenera varje kväll oxå.. Hade redan tappat 3 kg. Så nu är jag ännu mer taggad att fortsätta...
Beach 2009 here I come!! hahaha

Nej usch..Nu ska jag hänga lite tvätt sen ska jag slöa i soffan,... Har åkt på nån dunder förkylning..

IMORGON KOMMER AURORA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Va skönt att får hem henne! :)

du är så duktig vännen! <3

2009-04-23 @ 20:48:40
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Benita

Fan va nice, jätte kul att du får mer blodad tand för jag vet hur mycket du vill gå ner i vikt.

Men gumman bli inte vågkåt bara, det är inte bra....love you puss

2009-04-24 @ 10:52:03
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0