Känslomässigt kluven!!

Just nu är jag det..jag är så sjukt besviken över allt hysch hysch runt allt.
Jag trodde inte i min vildaste fantasi att livet skulle bli såhär. Jag ångrar inget jag gjort men ibland är det fan snudd på. Jag klandrar mig själv så sjukt mycket över vad mina barn får utstå. Dom förtjänar det bästa. Och jag förstår inte att alla föräldrar inte vill vara sina barn till lags. Att man bara tänker på sig själv. Det är en gåta för mig hur en förälder kan sätta sig själv i första hand.
Visst, jag vet oxå att om föräldern inte mår bra så gör inte barnet det heller. MEn det var det fan ingen som tänkte på när jag mådde skit. Då skulle jag bara förstå att andra kanske oxå mår dåligt. Det är sån jävla dubbelmoral hela jävla tiden.
Försökte få tag i familjerätten idag igen. Han är på semester. :(
Vetefan hur jag ska lösa allt.

Men jag är glad att jag inte behöver gå igenom det här helt ensam. Jag har mina underbara vänner och familj som stöttar mig. Och en underbar pojkvän som finns där för både mig och barnen. Utan dessa människor skulle jag gå under.
Jag är evigt tacksam över det stöd jag får av mina nära och kära. Och jag kan lova att en dag kommer det igen.

För att inte tala om mina underbara prinsessor. <3
Jag drog högsta vinsten! Även om jag får kämpa så är dom det bästa, mitt guld, mina skatter!

Kärlek till folket!!! (som förtjänar det!)

Kommentarer:
Postat av: dår-tanten

Här är texten jag fann förut för längesedan,som jag tycker passar in på dig, och jag tänker på dig...när jag hör den.Detta är Lisa Ekdahl som har skrivit den dock.



Hon är inte nåt man får,

hon är nån man ska förtjäna

Du höll henne aldrig högt,

du låg aldrig nere på knäna

Hon är inte nåt man har,

inget att förfoga över

Du sa att hon var så svår,

men klagar för att det är över



Löftet hon gav var aldrig att vara i ditt våld, att stå

under din kontroll

Löftet hon gav rörde något annat,

men jag antar att det inte längre

spelar någon roll

För hon kommer aldrig mera hit

Jag ska försvara henne om jag kan

För hon förtjänar hela himmelen

Och en mycket bättre man



Du sa att du är beredd,

att va storsint, att förlåta

Vad svarar man på sånt,

ska man skratta, ska man gråta

Du som gjort henne så illa,

ska du kalla henne brottslig nu?

Om hon någonsin ska förlåta,

är det hon, inte du



Löftet hon gav, var aldrig att följa dina nycker

Att ingå i ditt spel

Löftet hon gav rörde något annat,

så nu kan hon inte klandras

så nu kan hon inte klandras Hon gör inte något fel

För hon kommer aldrig mera hit

Jag ska försvara henne om jag kan

För hon förtjänar hela himmelen

Och en mycket bättre man



Du sa att hon var så svår,

rent omöjlig att förstå

Det kan nog tänkas du har rätt,

mellan er två var det så

Men nu vill du åberopa brott

Och nu säjer du i raseri,

att den förräderskan har gått

Jag säjer hon har gjort sig fri

Hon har gjort sig fri



Enjoy !! Starka kvinna....du är bäst !!

2009-08-12 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0