Lite uppdatering kanske!!

Ja vad har hänt. Jag har vabat en hel del uner hösten. Barnen har varit sjuka om varandra hela hösten. Aurora har haft 2 öroninflammationer och en ögon infektion och Kitty har varit förkyld till och från.
Jobbigt med sjuka barn..
Idag har dom knäppt kort på dagis. Aurora fick sin ögoninfektion i förrgår, såklart! Men jag hoppas att det blev bra. Hon är lite röd och svullen runt ögonen, ser kanske ut som om hon gråtit lite innan bara...;


Sen för egen del har jag börjat en kurs. Trivs riktigt bra och tycker att den passar mig. :)


På lördag kommer min kära vän Sandra hit igen. Har saknat henne sjukt mycket denna gång..
Ska bli skönt att ha henne här igen...<3

Nu ska jag mysa lite med Aurora, vi får passa på medans lillasyster är på dagis..:)

Kommentarer:
Postat av: Sandra Johansson

Jag längtar! <3

2009-12-03 @ 11:26:47
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0