Dalarna!!!

Imorgon åker jag upp..Ska buda på biljetter och auktionen går ut kl 00,04...
Jag bara ber att jag får biljetter därifrån, annars blir de lite dyrt..Och jag ahr ju inte så mycket pengar...
Barnen ska vara hos mina kära vän Emelie imorgon.. Och Markus ska vara ensam med Aurora på lördag..
Jag hoppas att dom får det mysigt..:)

Aurora sov med Markus inne i lekrummet igår. Hon va så glad idag.. Men när hon skulle gå och lägga sig idag blev hon ledsen och ville sova med markus i lekrummet idag igen...Sötnöt!!!

Nu s-ka jag lägga mig på soffan och fördriva 2 timmar, sen ska jag försöka sova.. Ska ha båda mina prinsessor i sängen inatt. Hinner ju inte träffa dom innan jag åker...:(
Saknar dom redan..Vill gå in och väcka dom och leka lite..hehe

puss puss

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0