Dödens död!!

Haha, så känner jag mig just nu.. Är helt slut i kropp och själ..

Kitty var hos sin pappa igår. Första gången han har henne helt själv tror jag. Och som dom sa till mig så hade det gått bra iaf. Jag hoppas att dom är ärliga mot mig så vi kan ta det i Kittys takt.
Han vill tydligen börja träffa barnen igen, och jag hoppas att han menar det den här gången. Han sa ju samma sak för nån månad sen och har inte träffat Kitty sen dess. Man kan ju inte få en bra relation till sina barn om man bara träffar dom varannan månad. Men jag håller tummarna för att han menar det. Dom behöver sin pappa.

Annars händer det inte mycket just nu. Tankarna far runt i huvet som fan. Den här ovissheten om precis allt har kommit tillbaka. Och det tar död på mig att behöva gå och grubbla över hur det kommer att bli. Men men, det är väl smällar man får ta.

Nu ska jag vila mig lite. Har jobbiga jävla hjärtklappningar...:S

Puss på er

Kommentarer:
Postat av: Sandra/vainly

Saknar dig min vän. Du borde flytta hit, så vi kan ta hand om varandra! <3

2009-02-23 @ 14:24:15
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vännen då, på fredag syns vi och ska snacka mycket tjejsnack och ha kul. Puss på dig

2009-02-23 @ 20:01:49
URL: http://josefineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0