Ensam....

Idag känner jag mig sjukt ensam..
Är helt tom i kroppen och vet inte riktigt vad jag vill med nåt..Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova, men det går ju inte då jag har mina 2 prinsessor här.. Just nu ligger dom i soffan och kollar på tv. Ska strax gå och lägga mig hos dom.
Känns som om jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst. Jag hatar att känna såhär. Allt känns så värdelöst just nu.
Eller inte allt, INTE mina prinsessor. Dom betyder så sjukt mycket.
Har saknat dom som fasen idag. Har velat avsluta och gå och hämta dom så jag får kramas lite.
Inte för att man får kramas med dom, för då skriker dom bara. Men när man sitter där och drömmer så skulle det vara så mysigt att träffa dom..:)

Dags för ltie mys!!!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

känner mig ensam med,så på ett sätt är vi inte det:).

kram

2009-02-25 @ 15:11:52
Postat av: Sandra

Bejbi! Flytta hit! <3

2009-02-25 @ 23:06:49
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0