F*N!!!!

Blev bara kattskit av min planerade resa upp till Sandra...
Jag hade verkligen sett fram emot att få komma bort och få andas ut lite. Har haft det så sjukt tufft den senaste veckan..
Men men, finns väl nåt där uppe säger att det inte var mening för mig att åka just den här gången..
Får sätta mig ner och spika ett datum med Sandra och beställa biljett på en gång. Då kan inget hindra mig..
Markus är ju på personalfest på sitt jobb idag. Så jag får ha Benita här på romantisk middag istället..

F*N FI**A!!!JAG VILL JU HA SMÖRGÅSTÅRTA!!!!!!

Saknar dig Sandra!!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra/vainly

Det blir MASSA smörgåstårta till oss nu. :P Blir ju inte alls många som kommer tror jag, så vi kan nog äta ihäl oss. :P

Saknar dig min vän. <3

2009-02-20 @ 22:06:08
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0