FREDAG!

På fredag får jag reda på om min jacka finns kvar där nere, och om jag har mina saker kvar där i...:S
Ägaren hade åkt utomlands och det fanns ingen möjlighet att komma in förrens fredag..
Aja, man ska väl leva i ovisshet oxå...haha

Idag kommer min älskade vän Sandra hit. Ska bli så sjukt skönt att få kramas med henne. Och det blir alltid massa mys när hon är här.. Kolla film och sånt mysigt. Aurora är skit glad..:D..Igår sa hon " min sandra", iofs så säger hon så om alla nu, min mamma, min vase, min kitty..Men det var ju lite gulligt iaf...:)

Inatt har jag knappt sovit en blund. Kitty har haft mardrömmar eller nåt, gråtit konstant hela natten. Och dom få minuter hon inte gråtit så har Aurora haft krupp hosta. Det  är väl så det är att ha barn..:)...
Men det jämnar ut sig, Aurora va så jävla go imorse när jag väckte henne. Och Kitty och jag ahde en liten mysstund på soffan innan Aurora kom upp...

Nej gott folk, nu är det soffläge för mig...:P

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0