Helgen slut!!

Japp, så var helgen slut..Och Sandra har lämnat mig...:(
Det var så skönt att ha henne här. Jag älskar verkligen den tjejen. Är så sjukt tacksam att ha henne som vän!!!<3
Vi har väl egentligen inte gjort så mycket, som vanligt. Mest försökt göra tjejorna nöjda..Kitty har en riktig gnäll period. Men tror det är ny tand påväg igen! Eller det var Sandra som sa det..Hehe..

Ska strax hoppa i säng. Är riktigt trött.Kitty var vaken nästan hela natten. Hoppas hon får sova bättre inatt. Det behöver hon, hon har ju sovit dåligt i flera nätter nu!

Idag känner jag mig stark! Imorgon med!! mitt nya jag..hahaha
Ska ner till gymmet med Banita imorgon. Behövs verkligen, var ju tok lääängesen jag gymmade och det syns..
Och känns, ryggen, nacken, huvudet, lederna värker. Och det blir ju inte lättare av att man blir äldre. Man behöver träna, så imorgon smäller det. Då finns det ingen återvändo!! Den här gången ska jag nyttja kortet oxå, inte bara betala det..hehe

puss och mys!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra/vainly

Älskar dig min vän! Det är underbart att vara och hälsa på er. Men dagarna går för fort, trots att vi egentligen inte gör nåt. :P

puss!

2009-02-09 @ 13:51:33
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va myspysigt! Så ho har oxå en röjjperiod. Jonas sover ite heller på nätterna. :-( Spec inte nu heller när han är sjuk. Heeelt värdelöst! Men Aurora tycks må bra iallafall. :-)

2009-02-10 @ 09:15:22
URL: http://mrskorhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0