Måndag

Idag är det måndag och helgen är äntligen över. Den här helgen har varit hemsk. Jag tror att det är första gången som jag sett fram emot att gå upp före 7 och göra ungarna klara för dagis. En kall promenad ner till praktiken sen har jag haft att göra hela tiden. :)
Är så trött på så mycket i mitt liv så det är så skönt att ha kommit igång med något nytt.
Som det ser ut nu så ska jag åka upp till orsa på fredag. Till min älskade vän Sandra! Barnen har jag fixat barnvakt till. Kan inte minnas sist som jag var barnfri en hel helg. Nu kanske det låter som att jag inte uppskattar tiden jag har med dom, men det är fel. Jag älskar varje sekund med dom. Men man behöver verkligen lite egentid. Och jag har i princip alltid ett av barnen hemma. De få gånger som jag är helt barnfri har jag ju såklart något annat inplanerat. Oftast är det fest så man hinner ju inte njuta speciellt mycket av den tiden heller. Men i helgen, om jag åker upp ska jag ta igen mig.
Tänka på mig själv!!! Det händer ju itne alltför ofta!

Igår gick jag och la mig kl 21,15. sov väl vid kl 22 kanske. Och ni kan inte ana hur skönt det va att vakna imorse. Hela dagen har varit så annorlunda de andra dagar jag kliver upp. Så från och med nu ska jag börja lägga mig i tid. Fast det blev ju endå stress, skulle ju bara snooza en gång sen kliva upp. kl 07,13 väcker Kitty mig. Alltså, ca 30 minuter på mig att fixa åde barn och mig själv. Barnen ska ju vara på dagis kl 07,45. Haha, men vi hann iaf..:)

Nu är det Musses klubbhus dags. Något jag verkligen kan rekomendera. hahahaha

Kram på er!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra/vainly

Ja, i helgen ska vi bara mysa och ta det lugnt! Se på nån bra film, käka gott och bara mysa! Ser fram emot att få hit dig vännen! <3

2009-02-16 @ 16:31:36
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag beundrar verkligen dig vännen.

Jag förstår att du måste tycka det är helt underbart (om man får säga så) :P Men somsagt du har barnen JÄMT. Puss på dig

2009-02-16 @ 16:45:57
URL: http://josefineolsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Klart man måste komma ifrån barnenoch få egen tid.. det måste man för att orka.. du e stark som klarar av två små barn på egen hand! Have fun i orsa!

2009-02-16 @ 19:56:13
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: en beundrare

För att barnen ska må bra måste mamma må bra, för att mamma ska må bra måste hon ha tid för sig själv..alltså mamma + egen tid = glada barn

2009-02-16 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0