Slask och sol.

Japp, det är vad det är ute..Ska man glädjas åt solen eller sura åt slasket??
Jag valde att glädjas åt solen så jag stannade i lekparken med barnen och gungade och åkte lite rutchkana...:)
Vi kom precis in så nu fick dom lite välling och ligger på soffan. Vällingen är enbart för att jag upptäckte att jag inte hade nån mellis hemma. :S
Orkade inte dra på dom alla kläder igen och gå ner till ica..Hehe...

Idag har det varit en ganska skön dag. Mycket känslor i kroppen men jag har gjort bra saker iaf..
Och nu är det snart helg.
Synd nog så ska jag inte få kramas med min älskade Aurora på hela helgen. Får ta igen det på söndag när hon kommer hem.
Snart kommer deras farmor och hämtar Aurora. Hon ska få följa med farmor hem och laga mat.
Då ska väl jag försöka göra ett litet ryck och städa undan lite. Få se om jag orkar det. Väntar kanske tills markus kommer.haha

:*

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Man kan inte komma ihåg allt alla gånger. :P

2009-02-26 @ 16:57:39
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0