Tisdag!!

Uppe med tuppen imorse igen. Idag har vi mer tid på oss, så vi kom lite tidigt till dagis. Men då fick vi lite mer tid att kramas.
Sen bar det iväg ner till praktiken. Jag tycker det är ganska kul faktiskt. Och trivs med folket.:)
Direkt efter praktiken mötte jag upp gänget för att dra ner till gymmet. sagt och gjort. Så nu är jag helt slut i musklerna.
Men vad jag ska sova gott ikväll. :D
Och vad ont jag ska ha i min stckars kropp imorgon..:)
Nu har mitt nya liv börjat och jag ska bli en bättre människa, den här gången ska jag fullfölja allt för min egen skull.

Snart ska jag och Aurora få lite egentid..:) Vi ska baka kladdkaka. Det var det första hon sa när hon vaknade imorse, hon hann inte ens sträcka klart på sig. -Mamma, jag vill baka!
Så jag lovade henne att vi skulle baka. Benita och Vase ska ut på promenad, så dom tar med sig Kitty.
Får försöka få lite tid med bara Kitty oxå innan jag åker..:D

Nu e de bakdags, ska knäppa kort så ni får se mig och min älskade lilla Aurora när vi bakar..

Tjingeling...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jo vi hade det mysigt, var bara hemma och mys hela dagen och min syrra var med en stund.Vad gjorde ni då? :)

Juste tack för sms:et skulle skicka tillbaka, men glömde :P

Puss

2009-02-17 @ 17:49:58
URL: http://josefineolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

va mysigt! :-D när kan vi träffas då? Puss

2009-02-18 @ 08:45:15
URL: http://mrskorhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0