Trött!

Så orutinerat av mig. Skulle hem till Emelie igår, käka lite, snacka lite skit och dricka något glas vin. Men det blev en hel tetra.;S
Så jag sov kvar där. Snälla Benita sov inne hos mina barn och gick med dom till dagis imorse. Jag vaknade hos Emelie med jordens huvudvärk. Och så skulle man hem i det här iskalla vädret. Så idag var det en slapp dag.

Imorgon blir det praktik sen ska jag bara ta det lugnt. Dags för fredagsmys igen..:)
Jag älskar helgerna.. Och på lördag är det ju alla hjärtans dag. Vad ska man hitta på då med familjen? Lär ju bli lite mat och så har jag nån present till mina hjärtan. Ska försöka få nån som kan ta hand om mina barn nån timme så jag och Markus får lite tid för varann. Det räcker iofs med nån timme på kvällen när dom redan somnat så vi kan ta ett bad tillsammans.

Färgade håret på Emelie idag, IDIOT Kelly gjorde ju det utan handske på ena handen. Så nu är min höger hand svart.
Nån som vet hur man får bort det eller hur lång tid det kommer att sitta? Känner mig inte alltför snygg..Haha

Dags för soffläge a´lá Kelly!!! :D

Kommentarer:
Postat av: johanna

grym blogg du har! Vi fick minifom droppar först, dem hjälpte inte alls, nu har vi sempers droppar som verkar hjälpa lite bättre. nu ska vi gå över till mjölkfri ersättning och se om det kan vara det som gör hennes mage så jobbig. Det har liksom vart krångel ända sen första veckorna in i graviditeten och det verkar inte vilja ge sig nu heller när tösen kommit ut.. det är väl bara att bita ihop, men jag är bra slut och trött även fast patrik har henne jätte mycket. Samtidigt glömmer man bort på dagarna hur jobbigt det är nattetid. hur mår ni? kram

2009-02-13 @ 12:15:08
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Tessan

Testa nagellacksborttagning... lr lacknafta.. =)

2009-02-14 @ 18:33:15
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0