Urfattig!!!

Betalade alla räkningar nyss..Det är så otroligt tråkigt att göra det..känns rätt oki när man kollar kontot innan men nu blir man nästan gråhårig..haha
Aja, vi har tak över huvet och värme. God mat och mycket kärlek. Kan man egentligen vara missnöjd med det?

Idag ska Aurora till sin pappa. Jag har fan lite separationsångest. Hade ju ställt in mig på att nu är det,  jag och barnen!!
Och fått in rutinerna. Men men, bara att gilla läget och börja om igen.
Jag vet att hon kommer att ha det bra. Men det handlar ju om mig och mina känslor. Men jag ska ha lillskruttan hemma. Så vi får göra det bästa av allt och bara mysa hela helgen..:)
Igår så var Aurora hemma hos farmor en stund. Jävlar va mysigt jag och Kitty hade det. Hon låg i min famn och bara gosade nästa hela tiden.
Älskar dom där små trollungarna så sjukt mycket...<3

Idag ska jag, Kitty och Markus ner till centrum och kika lite. Ångrade mig lite när jag såg hur lite pengar som blev kvar. Kommer ju säkert att hitta nåt jag vill ha...:(


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Så det blir inget Orsa-besök heller alltså? :(

2009-02-27 @ 15:57:15
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0