Vafaaan

Va ju ut i lördags. Drog ner till Tjili. Men fröken Kelly fick tydligen för mycket att dricka.
Resultatet är, jackan borta, alla mina kort borta,mitt leg borta, 1000 kronor borta. GAAAH!!!
Så jävla orutinerat.. MEn jag hade tydligen kul iaf, fram tills jag blev satt i en taxi. För när jag väl kom hem och kom på att allt var borta blev jag mycket arg. Och stackars Markus fick ta skiten..
Men men, va e väl en bal på slottet.
Innan vi drog ner till tjili så kom Jimmy förbi. Så skulle vi kramas lite och klantiga jag hade mitt glas emellan oss. Så det sprack, jag hade hela munnen full med hallon, så började jag spotta ut dom då trodde alla att jag blödde som en idiot. HAHAHA blev lite panik en liten stund.. Fick bara en liten skråma på hakan och en pytte liten på näsan. Men jag hade nog lite tur, hade kunnat gå mycket värre. Dom där glasen blir ju så jävla vassa när dom går sönder.


Igår kom Aurora hem, hon var hos sin farmor i fredags och lördag till söndag sov hon hos sin far. Har inte varit ifrån henne så länge på väldigt lång tid. Satan vad jag saknade henne. Så inatt fick hon sova breve mig i min säng. Så jag har fåt mysa hela natten..:D

Nu ska jag göra mig klar sen måste jag ner till Tjili och kolla om jackan finns kvar där...Man kan ju alltid hoppas...:)

Kommentarer:
Postat av: Linnsan

Hej granne!

Ja fy faan va rädda vi var där ett tag. Jag bara sprang in efter dig i badrummet och skrek: flytta på er jag är nyktrast jag tittar hur det ser ut hahahaha fy faan.. Nyktrast knappast! Men jäklar vilken tur du hade!!!



Kram

2009-02-02 @ 17:23:40
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0