Separationsångest!

Idag är det det på hög nivå...JAg sov med barnen inatt...Fan, dom ska vara borta över helgen..
Jag är ju inte riktigt van vid det. Kan inte minnas när båda var borta samtidigt en hel helg sist.
Och ungarna är inte att leka med idag. Bara gnäll och grin hela tiden..Varvat med massa närhetssökande då..
Så har blivit både tårar och mys idag...Men men, det är väl så det är..
Jag ska försöka att njuta av den barnfria helgen.

Ikväll blir det vin och "snoppparty"...haha Kommer nog att ha det lite roligt iaf..Och imorgon ska jag på förlovningsfest.
Så jag har ju lite att göra..Men vem ska komma och väcka mig på morgonen med små härliga händer??
Usch!!! KOmmer skana dom sjukt mycket...

puss puss

Kommentarer:
Postat av: Sandra Johansson

Jag kan försöka krympa mina händer och komma springande! :P



JAG VILL OCKSÅ VARA MED! :(

2009-07-31 @ 16:02:11
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: annapanna

du klarade det ju alldeles galant hjärtat!!! o helgen blev ju hur bra som helst!!kraaaaaam

2009-08-03 @ 02:37:05
Postat av: Jenny

Hej. Ja, d evar verkligen länge sen. Trisst att Tomas inte tar sig ansvar över sina första små flickor. Jo tack, här är de bara bra, vi har bor i skogen och Emilia har inskloning på nya dagiset denna vecka. Allt går som de ska. :) Har du tagit körkort än? Du måste komma och hälsa på med flickorna här! Kram

2009-08-06 @ 07:49:22
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0