Dåså....

Sitter äntligen hemma hos min älskade Sandra i Orsa. Blev en akut bokning av biljett och ungefär 15 minuters packande sen var vi påväg. :D
Kom till min älskade mamma igår kväll kl 22, så var min älskade syster och henne underbara barn där.
Fick iaf chansen att gosa lite med T, dom andra små liven vägrade vakna..hehe
Jag tokdeckade och blev väckt kl 06,30 imorse av 3 små prinsessor..
Idag har vi varit till mi lillebror och firat honom. Han fyller år på måndag.. Sen åkte jag upp till orsa och överraskade Sandra...:)
Hon hae inte ens anat att jag skulle komma..FÖRLÅT Sandra att jag ljög för dig. Men jag antar att du har lätt att förlåta...;)
Nu ska jag gå och mysa med barnen i soffan..Sen ska dom i säng så att jag och Sandra får lite tid...


puss

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0