Fullt ös medvetslös!!!

Igår, idag och imorgon!!!
Just nu älskar jag livet...Jag älskar mig själv!!!!Och framförallt så älskar jag mina nära och kära!!!!
Hur skulle jag kunna leva utan det jag har!!Jag är nöjd med min prestation och jag är stolt över mig själv!!!Utav många anledningar!!!
Jag är stolt över mina urmysiga barn!! YES!!!!
Utan dom hade jag inte orkat stå emot all skit som varit de senaste året. Och mina kära vänner och familj har oxå stor del i att jag orkat stå ut!!
Jag kan börja med Emelie och Jasmine som fanns för mig i princip varje dag under första tiden med separationen!!
Catti som får mig att tänka realistiskt!!!Och hon är även en alldeles underbar gudmor till mina barn!!!
Sandra som var här och hjälpte mig under första veckorna i lägenheten + massa mer..Patte som finns närsomhelst, du är en som får mig att skratta!!!Markus, som fått mig att förstå att jag kan bli älskad och att jag kan älska!!!Min familj som jag fått sån underbart bra kontakt med!!Benita som ställt upp för mig i vått och torrt den senaste tiden...
Ni är en udnerbar del av mitt liv och jag önskar att vi alltid kommer att ha varandra.

TACK!!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Det är en enkelt match att ställa upp på några som är så underbara som du och dina barn! Älskar er! :)

2009-03-12 @ 08:47:59
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0