Inte riktigt som man tänkt sig.....

Japp, så e de..När jag hämtat Kitty från dagis i måndags och kommer hem och tar pempen på henne så har hon 38,8 i feber..
När hon skulle sova hade hon 39,4. Sen har hon gråtit och skrikit konstant i 2 dygn, så imorse ringde jag ner till vårdcentralen och sa att jag ville ha en tid för henne. Då frågade dom vad som var fel och jag sa
- Vet inte men ni får kolla öron och hals.
-Jaja, det finns en tid kl 10,45, passar den?
-Javisst, vi kommer.

Det lät nästan som om hon inte riktigt trodde på mig. Men sagt och gjort så va vi där nere i tid. Efter lite undersökning och provtagning så konstaterades det att min lilla skrutt Kitty har fått halsfluss!
Hon var så fruktansvärt duktig där nere. Inget grin över huvudtaget fast dom gjorde "pick i fingret". Så när vi hämtat ut medicinerna så gick vi till leksaksaffären och hon fick välja nånting, det blev en liten liten kattunge. :)

Och idag har min gravida och älskade vän varit och gjort ultraljud. Allt såg så bra ut och det växer på. Tyvärr så tar det lite längre tid än vi tänkt men det gör inget. Hon är nu beräknad till den 4:e oktober. Och Kitty fyller ju år den 6:e..:)
Så det blir nog en resa upp till dalarna runt där. Kanske får Kitty fira sin födelsedag där?!?..:D

Nu är det dags för lite hockey, Leksand- AIK...Haha

puss och mys!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ja! Klart Kitty ska fira sin födelsedag här! DET var den bästa planen någonsin! :D :D :D

Ge sötnosarna varsin puss från mig! (Det innebär också att du måste pussa dig själv. ;))

2009-03-18 @ 22:33:24
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0