Lång dag..:)

Idag har jag gått upp i tid på arbetsträningen..Fast det känns som att dagen gått fortare..:) Kanske för att man har haft nåt att göra hela tiden...

Ska strax gå till dagis och hämta Kitty.. Sen om nån timme kommer min älskade Aurora hem.
Jag har saknat henne så det har gjort ont den här helgen. Kanske kändes mer denna gång eftersom hon var så förstörd när hon åkte.
Och så är jag grymt besviken över att dom inte har ringt mig under helgen. Det var det enda lilla krav jag hade..Att hon skulle ringa mig nån gång under helgen. Hennes farmor ringde mig en sväng i lördags när hon var där och hälsade på men då ville hon inte prata, men man får ju fråga flera gånger. Vid olika tillfällen.
Ska jag oxå göra så isånafall??Hon har ju sagt hela veckan att hon inte vill åka till sin pappa. Ändå så släppte jag dit henne.. Aja, som det är nu fungerar det inte iaf, Kitty har vaknat mitt i natten och gråtit och ropat efter Aurora.
Hon tjatar om henne hela tiden. Det är nog inte så bra att sära på dom.. Dom har ju liksom trygghet i varandra oxå.

Nog tjötat om de...

Kommentarer:
Postat av: Benita

Gumman du är så STARK, du har ett STORT hjärta och det är gjort av guld. Du är en jätte bra mamma och dina barn bara avgudar dig. Fortsätt kämpa...älskar dig puss

2009-03-17 @ 19:34:06
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0