Mitt hjärta slits sönder!!!

De som såg Aurora idag kan nog inte annat än hålla med. Denna lilla goa unge som sällan har riktiga utbrott har varit helt förstörd hela dagen. Massa gråt och utbrott.
Pricken över i:t var när dom skulle gå, hon blev helt förstörd och bara grät. Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det här. Jag vill ju inte tvinga iväg henne ifall hon inte vill. Hur påverkar det våran relation senare?? Känner hon sig sviken av mig?
Jag ska verkligen göra allt jag kan för att ta reda på hur jag kan göra det bästa av situationen.
Inatt bad hon mig att säga att jag älskar henne. Jag säger det till henne varje dag och flera gånger om dagen. Men hon verkar just nu vara i sånt behov av att jag verkligen älskar henne. och DET GÖR JAG! Hur skulle jag inte kunna göra det.
Jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer ha det alldeles underbart med sin far i helgen. Men jag känner mig endå som en dålig människa som bara pussar henne och säger att jag älskar henne och sen vinkar hejdå.
Usch! Känslorna jag har i kroppen just nu är obeskrivliga. Jag önskar att det fanns något jag kunde göra. Mina barn förtjänar bättre, dom förtjänar det BÄSTA! Och för att ge dom det bästa måste vi vara två som vill åt samma håll.
Men tyvärr är det inte så!

Jag hann iaf baka kärleksmums med henne innan hon åkte! :D

Nu ska jag mysa lite med Kitty!!!

Kommentarer:
Postat av: Tiilii

Oj jobbigt.... jag tror att det viktiga är att barn får känna att dom får ta plats och känna sig speciella och bli ompysslade. Jag tycker du e skit duktig att tackla olika situationer som jag läst i din blogg, och att du orkar med allt utan att brista! en dag i taget så klarar man allt, Trevlig helg!

2009-03-13 @ 16:23:28
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det hela blir ju så mycket svårare när du möts av en kall vägg på andra sidan.Tror det hade varit mycket bättre för Aurora att ni åtminstone kunde prata med varandra som vuxna människor.

Aurora vet nog att du älskar henne. Hon har den underbaraste mamma en unge kan få! <3

2009-03-13 @ 16:54:14
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: nea

Men alskade lilla ungen da! :-( Du ar iallafall en underbar mamma Kelly! Sedan att andra har slut pa flingor i paketet det ar en annan sak, men med dig som mor till de sma sessorna behover man inte va ett dugg orolig! Love u. pussa de sma grisarna fran oss!

2009-03-15 @ 05:51:07
Postat av: mikaela

Dina barn vet att du älskar dom och att du vill deras bästa. för du är deras trygghet och det är dig hon kommer att få sina utbrott på, för att du är hennes enda fasta punkt här i livet.. jag vet har det lika.. kraam på er

2009-03-15 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0