Vilken avsky!!!

Jag känner en sån sjuk avsky inför dessa människor. Hittills har jag inte varit arg utan mer besviken, men nu är jag ARG.
Känslorna som jag hade i min kropp igår går inte att beskriva.
Känner mig helt off... Funderar på att ta en vecka och åka upp till Dalarna. Min syster är där med sina barn oxå.
Och så får jag ju träffa Sandra.
Men samtidigt är det nåt inom mig som vill att jag ska vara kvar här. Jag vet inte.
Kanske är det så att jag vill ha MArkus i närheten. Eller så är det resan på tåget upp, eller pengarna som egentligen itne finns..
Usch, jag kan verkligen inte bestämma mig. Kanske det vore bra att få komma iväg lite.
Samtidigt tänker jag på att Aurora fyller år snart. Då ska man ju fixa kalas och köpa present oxå.

Kommentarer:
Postat av: Neeá

Men älskade lilla hjärtat då! :-( Jag förstår dig till hundra procent, det måste va ett rent helvete! Men du ska veta att du är en så jävla strong och underbar människa som förtjänar bättre än sån här skit! Älskar dig min ängel, ses om tre veckor... Hoppas detsnart blir bättre. Puss puss

2009-03-06 @ 11:32:42
URL: http://mrskorhonen.blogg.se/thailand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0