dagarna kommer, dagarna går

Är det meningen att man ska behöva ge sin 3 åring en mobil för att kunna ha kontakt?
Jag blir så trött på alla dessa trångsynta människor som inte kan ta ett vuxet beslut!!!
Tankarna snurrar, hur illa är det om man skulle låta sin 3 åring ha en egen mobil. Men enbart för vissa tillfällen? till exempel för att kunna nå sin mor när hon är på annan plats.
Jadu, en svår fråga. Får fundera vidare.

Idag har jag iaf haft en riktigt rolig dag på jobbet.. Mycket skratt kan jag lova. Skönt ombyte från igår när jag nästa fyllde lokalen med mina tårar.
Idag har dagen iaf bjudit på massa dåliga skämt, lyssnat på en halvgalen norrlänning och ett och annat skämt med vatten. Man skulle kunna tro att jag lyckades få min kollega blöt...;P

Dags att avsluta dagen och bege sig hemåt...

Have a nice sunny day!!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0