Fy satan i gatan

Oj oj oj, idag hade jag och Aurora ett deep talk. Hon berättade en sak för mig som inte gjorde mig speciellt glad.
Men vi kom på en lösning tillsammans. Hon blev jätte glad och gav mig en kram med värsta leendet...:)
Hon är så jävla go den där damen...

Idag har jag haft en helvetes dag. Vaknade med värsta humöret, kom till jobbet och började tjafsa med arbetsledaren. Egentligen om en skit sak men jag va på så sjukt dåligt humör.
Blev inte bättre när jag kom hem eftersom Kitty inte gjort annat än att skrika och grina hela dan. Men Min underbara Markus tog barnen så jag fick sova över en timme. Behövde verkligen det. Fast humöret va endå skit när jag vaknade.
Kitty fick nåt frispel som varade i ca 30 minuter. Hon är så fruktansvärt envis den där lilla gofisen..

Kommer att vara hemma från jobbet imorgon..Känner mig inte alls för pigg..HAr lite feber...:(
Orkar inte vara mer sjuk nu. Och det är så jväla typiskt att jag ska bli det nu. Vi ska ju åka på kryssning på fredag...
Men men. bara att hoppas att man blir lite piggare...

Dags att hjälpa emelie med lite skolarbete nu...

puss

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det du behöver är en underbar storasyster som tar en massa plats.

=)

Inte för att jag vet vart det finns såna, men men...

2009-05-06 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0