Saknade små änglar...:)

YES!!! Idag kommer mina älskade barn hem...Fy satan i gatan vad jag har saknat dom.
Så ikväll blir de massa mys och gos...Hoppas jag iaf... Ibland är dom ju itne så medgörliga när dom kommer hem därifrån..Men nu kanske det är annorlunda efteyrsom dom varit där tillsammans..
Jag hoppas att dom haft det underbart iaf..MEn inget slår lyckan att få ha dom i min famn igen...<3

Idag på jobbet har vi tokat som faaaan...Shit, jag har skrattat en hel del...
Skoj skoj..

Nu e de inte långt kvar tills Catti kommer.. Henne saknar jag oxå galet mycket...

Love to the people!!!!

Kommentarer:
Postat av: linnsan

Hej svejs granne min!



Är på jobbet och vill att dagen ska gå fort..

Nu är kidsen hemma igen och Kelly är glad :)Hoppas på bättre väder så att vi kan sitta ute på gården och fika!!!



Ha en underbar onsdag!



Puss

2009-05-20 @ 08:44:00
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0