Sjukling

Stackars lilla sessan.. Hon har haft över 39 graders feber i flera dar nu.. Fast idag har det börja bli lite bättre..Men hon hostar fortfarande sjukt myckt.. Och så säger hon att hon har ont i öronen. Ska ringa ner till läkaren kl 8 imorgon och se om jag kan få en tid så dom kan kika i hennes öron. Har hon öroninflammation igen tänker jag be om en remiss till öron/näsa/hals läkare. Läste att om dom har återkommande öroninflammationer ska man få det. Dom har aldrig nämt det för mig.
Hon har ju ständigt ont i öronen och alltid rodnad eller vätksa i öronen. Min lilla prinsessa..

Idag har vi tagit en liten tripp till IKEA...Me like...:D
Hittade ett och annat skit som säkert kommer passa in nånstans i hemmet... Och tro det eller ej, jag har köpt BLOMMOR till mitt kök..Hahaha
Ska bli kul att se om dom överlever...:)

Nu ska jag gå och lägga mig..Ska ruulla köttbullar på 2,5 kg köttfärs imorgon...:)

Sleep tight!!!

Kommentarer:
Postat av: Sandra Johansson

Stackars sötnosen. :(

Du? blommor? HAHAHAH! Det kommer aldrig gå! :P

Puss!

2009-05-29 @ 08:29:07
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0