Sol, värme och läkare...

Så har dagen spenderats ute i solen med kära Emelie, Sandy och Aurora.
Sen va det en sväng till läkaren med Aurora.
Ikväll ska vi grilla och dricka lite vin. Måste ju ladda kroppen lite för imorgon...:D
Förhoppningsvis kommer jag inte att ha så ont i magen imorgon..
Jag och Emelie ska ju ut...Ska bli såååå skoj...:D
Och på dagen ska vi ju till grönan, vi hade ju tänkt ha med båda barnen men vi har kommit fram till att det är bättre om Kitty stannar hemma. Så får jag ta en egen dag med henne framöver. Hon vill så gärna åka allt men när det väl börjar röra sig blir hon livrädd...
Hon får följa med nästa år istället...:)
Och nästa månad ska vi ju på skansen, då får hon följa med..:)

Nu ska jag ligga och tycka synd om mmig själv på Emelies soffa...

Peace!!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0