VAB

Igår vabade jag med Aurora. Hon hade haft krupp hela natten, men hon blev piggare under dagen sen på kvällen small det bara till, hon fick 39,8 i feber.. Så natten har jag tillbringat på soffan brevid min lilla kamin..Varmt som fan...

I lördags va vi till Benita och Micke. Dom bjöd på underbar mat och massa goda drinkar. Aurora och Mickes yngsta son fann varnadra. Dom hade jätte roligt. Och när vi gick därifrån påväg till bussen så frågade jag Aurora om hon var kär i honom och om det pirrar i magen, då började ögonen tindra på henne och hon fick blygsamt fram ett JAAA...haha
Hon e för jävla söt...

Igår åkte jag och MArkus och hämtade hans bil... Så ikväll ska vi iväg och storhandla.. Min underbara vän Emelie ska vara hemma hos mig och ta hand om barnen...:)

LÄngtar tills på lördag...Först är det grönan sen ska jag och Emelie ut och göra stan osäker...Kommer nog ha tokskoj...:)

Nu ska jag lägga mig på soffan med min feber skrutt!!!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

JAG VILL OCKSÅ VARA MED!!! :(

2009-05-27 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0